مترجم سایت

The Hunger Games Mockingjay 2015

The Hunger Games Mockingjay 2015

127 بار

 

ادامه مطلب

مستند امپراطوری نامرئی: نظم نوین جهانی مشخص / Invisible Empire: A New World Order Defined Documentar

396 بار

 

دانلود مستند امپراطوری نامرئی: نظم نوین جهانی مشخص / Invisible Empire: A New World Order Defined Documentary

مستند امپراطوری نامرئی اثر جیسون برماس از تهیه کنندگان مستند پول خرد، که با همکاری الکس جونز کارگردان جنجالی و خالق مستندهای افشاگر فریب اوباما، حکومت پلیسی، بازی نهایی، سقوط جمهوری، .. تولید و پخش شده است، برای اولین بار، به بررسی عملکرد و دستور کار طبقه ی قدرتمندی که در خفا برای قرن ها در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک دولت جهانی الیگارشی و سرکوبگر از طریق قاچاق مواد مخدر، پول شویی، صحنه سازی حملات تروریستی، تبلیغات رسانه ای و ایجاد بدهی مالی می باشند می پردازد.
مستند ۱۴۰ دقیقه ای امپراطوری نامرئی، با گردآوری برخی تصاویر آرشیوی و کمتر دیده شده، پس از بررسی روند تاریخی ورود علنی و آشکار عنوان “نظم نوین جهانی” (NWO) در نطق ها و بیانیه های این گروه در آمریکا و اروپا، به بررسی دسیسه های طراحی شده توسط آنها در سطح بین المللی جهت ایجاد دولت نوین جهانی و سلطه بر جهان پس از جنگ جهانی اول می پردازد.

 

 

ادامه مطلب

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور – نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها

358 بار

 

 

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور - نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها - 21 فروردین 93

 

دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور

موضوع: نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها (World war z)

روایت عهد 34 – 21 فروردین 93

 

کلیپ صوتی سخنرانی جدید استاد رائفی پور در سلسله همایش های جنبش مصاف روایت عهد 34 با موضوع نقد و بررسی فیلم جنگ جهانی زامبی ها که درتاریخ 21 فروردین 93 برگزار گردیده رو آماده دانلود کردیم.

توصیه می کنم این سخنرانی زیبا استاد رائفی پور را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید سخنرانی جدید استاد رائفی پور را از سایت مصاف دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب

دانلود فیلم The Shawshank Redemption 1994 دوبله فارسی

83 بار

 

THE-SHAWSHANK-REDEMPTION

 

 

ادامه مطلب

دانلود فیلم Rush 2013 دوبله فارسی

198 بار

۲۵۸

 

 

ادامه مطلب

توهمی به نام زمان

103 بار

 


مستند اغوا

1018 بار

مسنتد هفت قسمتی اغوا

|کاری از گروه بقیة الله و ابدا|

 

مستند اغوا قسمت اول

 

مجموعه مستند  اغوا محصول گروه بقیه الله و کاری است از منتظر که در ۷ قسمت تهیه شده است. این مجموعه تلاشی است در راستای معرفی اساسی جبهه باطل و ساختار آن؛ همچنین ترفند ها، توطئه ها و نحوه سلطه این جریان بر وقایع تاریخ از ابتدای خلقت تا جهان مدرن مورد بررسی قرار گرفته است. فیلم مستند اغوا، که با هدف ارائه مطالب تکمیلی درباره مجامع و کانون های توطئه تهیه شده و نیز برای نخستین بار نماد های آنان بر اساس روایات و آیات قرآن بررسی و معرفی شده است، تمام قسمت هایش با کیفیت بالا و حجم کمتر به همراه لینک مستقیم در ادامه مطلب قابل دریافت است. 

 

 

ادامه مطلب

مستند آمریکایی ظهور

772 بار

| برترین مستند از سال 2000 تا 2008 |
 
 
 
می خواهیم شما را به دیدن یکی از مهمترین، قویترین و تأثیرگذارترین مستندهای روی اینترنت دعوت کنیم. این سریال مختص گروه خاصی از انسانها با نژاد و یا دین خاصی نیست بلکه همه انسان های آزادی خواه بایستی این سریال را تماشا کنند.

تهیه کنندگان این سریال، بارها گفته اند و ما هم می گوییم که هدف، شستشوی مغزی بینندگان و یا تحمیل عقاید و یا ایجاد ترس عمومی نیست و از همه کسانیکه این مستند را تماشا کنند می خواهیم تا خودشان به تحقیق راجع به موضوع های ارائه شده در این مستند بپردازند تا به میزان واقعیت مسائل مطرح شده پی ببرند.    مهمترین سخن ما "بیداری" و "آگاهی" است. همه ما بایستی نسبت به حوادثی که در جهان اطراف ما اتفاق می افتند، بیدار و آگاه باشیم تا بتوانیم جهت آماده سازی و تربیت نسل هایی که در آینده میزبان و همراه امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهند بود، خدمت کوچکی کرده باشیم.   

 

ادامه مطلب

دانلود فصل اول مستند سفر ناشناخته – Expedition Unknown Season 1 2015

296 بار

 Unknown Expedition Season 1 cover small دانلود فصل اول مستند سفر ناشناخته   Expedition Unknown Season 1 2015

|قسمت هشتم (نسخه کم حجم اختصاصی ABDA) به پست اضافه شد|

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

خلاصه داستان: مستند سفر ناشناخته روایت سفر در دور دنیا توسط Josh Gates می باشد. در هر قسمت از این مستند، وی به منطقه ای سفر می کند و سعی در حال برخی از پیچیده ترین مشکلات دنیا دارد و …

 

 

 

ادامه مطلب

دانلود فیلم The Hunger Games Mockingjay Part 1 2014

426 بار

 

|نامزد دریافت ۱ گلدن گلوب و ۹جایزه دیگر، برنده ۱ جایزه|

 

The Hunger Games Mockingjay Part 1 cover small دانلود فیلم The Hunger Games Mockingjay Part 1 2014

 

نام فیلم: The Hunger Games Mockingjay Part 1 – بازی‌های مرگبار: مرغ مقلد    سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: ماجراجویی، تخیلی مدت زمان: ۱۲۳ دقیقه

خلاصه داستان: کتنیس دو بار از «بازی‌های مرگبار» جان سالم به در برده اما همچنان در امان نیست. «کنگره» عصبانی و به دنبال انتقام است، آنها فکر می‌کنند کتنیس باید تاوان ناآرامی‌ها را بپردازد و از آن بدتر، رئیس اسنو به صراحت گفته که هیچ‌کس در امان نیست، نه خانواده کاتنیس، نه دوستانش و نه مردم «منطقه ۱۲» و …

 

 

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 صفحه بعد